Standardowe haki holownicze
Do wszystkich kamperów bez przedłużenia ramy.
Standardowy sprzęg przyczepy
Wersje te mogą być używane jako standardowe sprzęgi przyczepy we wszystkich samochodach kempingowych bez przedłużenia ramy lub jeśli przedłużenie ramy nie jest w stanie unieść obciążenia. Elementy mocujące do systemów nośnych na złączach można bez problemu doposażyć w dowolnym momencie.
Wartość D jest wskaźnikiem wytrzymałości sprzęgu przyczepy. Oblicza się go według następującego wzoru:
D = G (K) x G (A) x 9,81
G (K) + (A)
Gdzie G (K) oznacza całkowitą dopuszczalną masę pojazdu ciągnącego w tonach (t), a G (A) całkowitą masę przyczepy, również w tonach; Np. Fiat Ducato o DMC 3,5 t i przyczepie 2 t wymaga sprzęgu o minimalnej wartości D:
D = 3,5 x 2,0 x 9,81 = 12,50 kN
3,5 + 2,0
Rzeczywiste dopuszczalne obciążenie przyczepy zależy jednak od wpisu w pozycji 28 lub O1 w dokumentach pojazdu. Ze wszystkich podanych wartości o zatwierdzeniu zawsze decyduje najsłabsza wartość.
Wymiar X oznacza zwis zabudowy kampera nad standardowym podwoziem.
Przy zamówieniu prosimy o podanie wymiarów wpisanych na rysunku, jeżeli Państwa pojazd nie znajduje się w
naszej bazie. (W razie wątpliwości zapytaj nas!)
Jeśli zbiornik, schowek lub podobny jest zainstalowany w obszarze oznaczonym literą „Z” w Twoim pojeździe, zadzwoń po osobny arkusz wymiarowy.