Zmienny sprzęg przyczepy
Może być montowany na prawie wszystkich popularnych samochodach kempingowych
Zmienny sprzęg przyczepy zapewniający stabilne przedłużenie ramy
Zmienne sprzęgło przyczepy nadaje się do samochodów kempingowych z przedłużeniem ramy nośnej. Dzięki temu można go zamontować na prawie wszystkich popularnych samochodach kempingowych. Pod pewnymi warunkami do montażu niezbędne są podkładki podwieszające. Zapytaj o to naszych sprzedawców.
Na pierwszy rzut oka
- Maksymalna szerokość 1420 mm
- Bezstopniowa regulacja
- Waga przy szerokości 1420 mm bez głowicy kulowej ok. 24,8 kg
- Nośność podpory 80 kg
- Maksymalna wartość D 14,7 kN
- Dostępna aprobata WE!
Wartość D jest wskaźnikiem wytrzymałości sprzęgu przyczepy. Oblicza się go według następującego wzoru:
D = G (K) x G (A) x 9,81
G (K) + (A)
Gdzie G (K) oznacza całkowitą dopuszczalną masę pojazdu ciągnącego w tonach (t), a G (A) całkowitą masę przyczepy, również w tonach; Np. Fiat Ducato o DMC 3,5 t i przyczepie 2 t wymaga sprzęgu o minimalnej wartości D:
D = 3,5 x 2,0 x 9,81 = 12,50 kN
3,5 + 2,0
Rzeczywiste dopuszczalne obciążenie przyczepy zależy jednak od wpisu w pozycji 28 lub O1 w dokumentach pojazdu. Ze wszystkich podanych wartości o zatwierdzeniu zawsze decyduje najsłabsza wartość.
Wymiar X oznacza zwis zabudowy kampera nad standardowym podwoziem. Przy zamówieniu prosimy o podanie wymiarów wpisanych na rysunku, jeżeli Państwa pojazd nie znajduje się w naszej bazie. (W razie wątpliwości zapytaj nas!) Jeśli Twój pojazd ma zbiornik, schowek lub podobny zainstalowany w obszarze oznaczonym literą „Z”, zadzwoń po osobny arkusz wymiarowy.